Elektrisk saunaovn - HARVIA Legend Home PO70XE 6,8 kW
Beskrivelse
HARVIA Legend elektriske saunaovn, nu i en ny størrelse, fortsætter traditionen med den finske sauna og historien om uophørlig HARVIA-kvalitet!
Varmeapparatet er kompakt og kan holde til en stor mængde sten - op til 100 kg. De små, smedefremstillede detaljer og den sorte farve er iøjnefaldende, og varmeapparatets form gør det muligt at integrere varmeapparatet i saunabænkene.
HARVIA Legend XE elektrisk saunaovn har mange funktioner og er nem at installere i både nye og gamle saunaer. Dette kræver ikke et separat kontrolpanel installeret i det tørre rum. Alle tilslutninger, såsom kontrolpanel, dørsensor og temperatursensor, er tilsluttet direkte til ovnen.
Det alsidige og intuitive Xenio-kontrolpanel har oplyste touchknapper og digitale displays. Kontrolpanelet gør det nemt at tænde saunaovnen, indstille den ønskede temperatur, styre belysningen og tænde ovnen på et bestemt tidspunkt. Kontrolpanelet kan placeres inde i saunaen og bruges som et præcist digitalt termometer.
Legend XE er nem at opdatere, så den kan fjernstyres med Xenio WiFi-tilbehørspakken og MyHarvia-mobilapplikationen.
XE-modellens elektriske varmeovne er pålidelige, holdbare og velegnede til brug i både private og kommercielle saunaer.
Den nye tunnelløsning med HARVIA-varmeelementer sikrer hurtig opvarmningstid og konstant varme i saunaen.
Du kan også købe et sikkerhedsrækværk i passende design eller en indstøbningsflange til montering af varmelegemet i saunabænkene.
Stenene købes separat.
Reservedele egnet til denne varmeovn:
Technical specification
- Garanti (y.) 2
- fremstillingsland Finland
- Styreenhed Der medfølger en kontrolenhed, Inkluderet
- Output (kW) 6.8
- Anbefalet saunastørrelse (m³) 6 - 10
- Dimensioner højde (mm) 1080
- Længde (mm) 325
- Diameter (cm) 32.5
- Stenkapacitet maks. (Kg) 100
- Vægt (kg) 18
- Farve Sort
- Sikkerhedsafstand til front (mm) 100
- Sikkerhedsafstand til sider og ryg / træ og mursten (mm) 100
Shipping information
Vores virksomheds prioritet er at levere varer af højeste kvalitet til kunderne på et tidspunkt, der passer dem til et sted efter eget valg.
Vi sender varer til alle verdens lande, hvis du ikke finder det land eller den by du skal bruge ved valg af leveringsadresse, så kontakt os venligst på e-mail [email protected] eller ring til kontakttelefonnummeret, leveringsprisen vil beregnes individuelt.
Levering er altid tilgængelig.
Leveringsoplysninger:
Forberedelse af din ordre til afsendelse tager 2-3 hverdage fra det øjeblik, betalingen er modtaget på butikkens bankkonto. Når din ordre er klar, vil den blive afleveret til kureren til levering.
Leveringstid:
Leveringen tager normalt 8-10 hverdage, men ved større eller omfangsrige ordrer kan leveringsperioden tage længere tid.
Bemærk venligst, at ordrer ikke behandles, afsendes eller leveres i weekender eller på helligdage.
Den maksimale leveringstid bør ikke overstige 4-6 uger.
Leveringstiden tæller fra det øjeblik, ordren er afhentet og afsendt fra vores lager. Så snart ordren er afsendt, vil kunden modtage en e-mail-meddelelse med alle sporingsoplysninger om hans ordre. Leveringsbetingelserne kan ændre sig afhængigt af destinationspunktets afsides beliggenhed.
Leveringstiden på hjemmesiden er omtrentlig.
Virksomheden er ikke ansvarlig for en eventuel leveringsforsinkelse.
Virksomheden er ikke ansvarlig for omarrangering af elektrikere eller bygherrer.
NB! Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for den ovenfor angivne periode, bedes du kontakte vores kundeservice.
Hjem levering priser
Fragtomkostningerne i hele Europa beregnes i henhold til de priser, der er fastsat af kurertjenesten.
Før levering af varerne, vil kureren arrangere en acceptabel leveringstid for dig via telefon (arbejdsdage man-fre 8:00 - 17:00).
Leveringsomkostninger er ikke inkluderet i prisen på produktet angivet i netbutikken.
Fragtomkostningerne vil blive tilføjet indkøbskurvens værdi.
Afhentning af varer
Når du modtager de leverede varer, bedes du kontrollere forsendelsens tilstand (emballage), sikre dig, at emballagen ikke er deformeret eller beskadiget. Hvis du har mistanke om, at pakken er blevet beskadiget eller deformeret, skal du ikke underskrive pakkedokumenterne og returnere pakken til kureren. Hvis pakken er i orden, skal du underskrive fakturaen (konnossementet) eller et andet godkendelsesdokument for forsendelsesoverførsel. Det underskrevne dokument er et bevis på, at de bestilte varer blev leveret til dig.
Ved køb af varer længere end 2,4m kan kunden selv sørge for aflæsning.
Returnering af varerne
Vi gør vores bedste for at pakke varer købt hos os. Desværre kan der nogle gange ske skade under transport. Selvom du ikke ved, om noget er beskadiget eller ej, er det altid godt at tage billeder af den ankomne pakke på din smartphone, du skal bruge dem i tilfælde af, at indholdet bliver skadet.
Hvis du kan se tegn på beskadiget emballage, skal du tage følgende trin:
1. Tag billeder af pakken og sørg for, at skaden er synlig.
2. Pak din ordre ud og tjek om nogle produkter er beskadiget, tag et billede af beskadiget vare.
3. Hvis der er en overtrædelse, bedes du informere os via e-mail [email protected]
NB! For alle krav om beskadigede eller ødelagte varer skal du fremsætte dit krav inden for en (1) arbejdsdag fra leveringsdatoen. Virksomheden skal modtage fuldstændige detaljer og beskrivelse i skriftlig form med vedhæftede billeder af de beskadigede varer.
Når køber nægter at modtage leverede varer, der ikke er mangelfulde, skal han betale omkostningerne ved at returnere varen til os.
Hvis du har forespørgsler eller kommentarer vedrørende levering af varer, bedes du kontakte os via e-mail eller telefon. Vi vil helt sikkert overveje dine ønsker.